Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Så, hur går det?

Leave a comment

Hur går det för mig?
Bättre🙂
Får en 6 v kortison kur till…..undviker “energitjuvar.”
Sover mkt.
Läser tidningar å böcker för att hålla mig stilla å vila.
Lagar inte mat.
Tvättar inte.
Städar inte.
Tränar inte.
Umgås mkt med familj.
Fikar mkt😉

Jag känner att det funkar…för varje dag som går får jag mer energi och ork.

Försöker att inte tråka ut människor genom att prata om min sjukdom och tillstånd, men det är svårt, känner att det som kommer ur min mun är väldigt negativt.
Jag är inte “peppiga” Ellen nuförtiden…….men men.

Har plankat lite idag.

20130623-203426.jpg

Imorgon beger vi oss till Skagen. Är en otroligt stolt fru. Ubben gör sin sista tenta i morgon och på torsdag är det Dansk(?) avslutnings cermoni för honom!

Tänk vad 1 år går fort….och vilken fantastisk make jag har som har läst allt på Danska❤

20130623-203653.jpg
Finaste Ubben med Algot å kusin Oscar (två lintottar som definitivt är partners in crime)

Leave a Reply

