Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Löputbildning

1 Comment

Har i två dagar vart på löparutbildning med Moa, Fustra PT och koncept ansvarig på Run4Fun.

Vad skall jag säga?

Fy vad bra!

20130524-164220.jpg
Köpt en ny skarf…..har ju en liten fetisch för dödskallar, zebra mönster, och leopardmönster…..denna skarf är en perfekt kombination av min svaghet🙂

Mitt huvud är fullproppat av information som bara väntas på att få användas!

Har hittat några testkaniner jag kan göra en löpanalys på.

20130524-164639.jpg
Moa och Johanna i en kul gruppövning i hur man använder spänst, styrka, gravitation för rätt fitnedsättning.

20130524-164856.jpg
Kenneth testar korrekt knäböj med gummiband. Man blev varm och fick upp flåset av denna enkla övning när man gjorde den korrekt och sakta.

20130524-165039.jpg
Moa visar super stabiliserings övning.

20130524-165210.jpg
Viktigt att inte glömma att det finns ca 42 muskler i foten, och att dessa också behöver tränas. Inte kapslas in i strumpor, tofflor, och skor!

20130524-165344.jpg
Min “lilla” kula börjar bli tung och synas🙂 tyckte det var svårt att vara med på alla övningar, så jag filmade ist.

Har blivit tillfrågad att gästblogga på 1.6 miljonersklubbens hemsida.
Det är en ideell förening som samlar in pengar till kvinnoforskning.
Det gillar jag. Klart jag vill!

Imorgon kl 10:15 är det bootcamp på fotbollsplanen på Dyrön…..det skall bli så kul……och tufft….deltagarna vet inte vad som väntar🙂

Ha en fantastisk helg. Det tänker jag. Nu checkar jag ut från nätet, mobilen, fb, instagram, whatsapp å njuter av solen och familjen.

Hörs på måndag, då med bilder och uppdateringar om helgens bravader (bootcampet)

20130524-170442.jpg

One thought on “Löputbildning

  1. Härliga bilder!!!

Leave a Reply

