Camp Dyrön

Salt, svett och träning

X-Fit i gravid vecka 22

Leave a comment

Var med på X-Fit passet på Sportlife idag.
Det var tufft som sjutton, men det var ju jag själv som lagt upp det😉

Sista passet tills efter graviditeten så nu tog jag med alla mina favorit saker:

I par
Tid: 10 boxhopp

Bänkpress
TRX planka
Wallballs
Armhävningar
Kettlebell
Burpees
100 av varje
Tog ca 25 min

Kul att jag och André kom först!!!!

20130520-194047.jpg
André till höger

Nog första gången mitt lag kommit först. Jag hävdar alltid att det lag som kommer sist är det lag med bäst teknik och noggrannhet🙂 och det är nästan alltid instruktörerna som kommer sist?!

20130520-194019.jpg

Leave a Reply

