Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Imponerad!

Leave a comment

Det är bara måndag och dessa tjejer har redan slagit utmaningen jag la ut igår!

20130506-192759.jpg
Utmaningen va att slå sin 5 km tid med 1 min. Dessa tjejer har sagt att de sprungit 5 km på 30 min och mer.

Idag sa jag inte vad vi skulle göra, utan sa bara lite vagt ” några intervaller längsmed vägen, men vi skall inte stanna.”

Jag sa inte som det var eftersom ibland kan saker bli väldigt stora i ens huvud.

Om jag hade sagt “vi skall springa 5 km under 30 min,” hade säkert några gett upp redan innan vi tagit ett löpsteg.

Jag avslöjar inte tiden, men säger att ALLLA sprang 5 km UNDER </strong. 28 min.
Vi avslutade med backen uppför klädesholmens bro!
Det är tufft att avsluta med en uppförsbacke!

Så, tjejer jag är så stolt över er och det är så roligt att få vara med i era framgångar.

Vårruset watchout här kommer några Ö-bor😉

20130506-192836.jpg
Hemfärdens häpnadsväckande vy!

Leave a Reply

