Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Vårruset under 25 min here we come!

Leave a comment

20130423-080707.jpg
Jag är så imponerad av dessa tjejer!
Några har fallit bort, men dessa tjejer dyker upp varje vecka!!!!
Ni är SÅ STARKA, ENVETNA, och SNABBA.

Så igår tänkte jag att jag skulle pressa dem lite🙂 det gillar jag…..att tänja på gränserna!

Uppvärmning prattakt 2 km på 16 min.
Backlöpning allt vad man kan 10 armhävningar på toppen ca 30 min.
Nedvärmning sista vi hade 2 km 8 min.

Så min slutsats är att dessa tjejer kommer springa vårruset under 25 min, för de har blivit SKIT SNABBA av alla intervaller å backlöpning vi har gjort.

Kolla in förra veckans film My NewsDesk

Leave a Reply

