Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Självnöjd :)

Leave a comment

Skulle inte säga att jag är självgod men absolut väldigt självnöjd trots att det ordet inte ens finns.

Jag har precis sprungit mitt längsta i ett svep, drygt 13 km! OCH det känns bra! OCH jag kunde spurta på slutet!

Vågar tro på riktigt att jag kan genomföra ett Gbg varv utan att plåga kroppen allt för mycket.

Jag har så hårdnackat valt att inte lyssna på musik när jag springer, men nu har jag kapitulerat. Åtminstone när jag springer långt på landsväg. Vad mycket det gör med rätt musik i öronen!

Idag blev benen jättetunga mellan 8-9 km. Precis då började det gå lite utför, vyn öppnade upp sig på högerflanken och havet glittrade knallblått i kvällssolen OCH i mina öron hör jag plötsligt Jump med Van Halen! Leende från öra till öra och benen pinnade plötsligt på igen!

Och precis när jag passerat mitt förra längdrekord och jag började känna mig lite sliten kommer Eye of a tiger. Herregud kan Rocky kan jag! Så svepte jag de sista 2 km i ett nafs och är så nöjd så nöjd!

/ Annica

20130413-190913.jpg

Leave a Reply

