Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Xfit, löpning, och så mkt mer

Leave a comment

20130406-115555.jpg

20130406-115705.jpg
Igår 4 km intervaller. Smög mig ut när det blev mörkt. Svårt inland att bo på en ö, där alla vet vad man gör😉

Magen skumpade med🙂 det gick över förväntan! Kände mig stark och pigg, tom snabb🙂
Har haft en tuff månad med konstant smärta i kroppen (pga en reumstisk sjukdom), men efter ett akutbesök, på Sahlgrenska och utskriven kortison (blääääää), börjar kroppen kännas som den skall igen!

Tog ett x-fit pass på Sportlife för Angelica i morses. Rätt bra att träna tidigt ändå, då har man ju hela dan på sig att göra andra roliga saker som att mysa med familjen!

Körde lite deadlifts innan. 40 kg klarade mitt bäcken, väldigt nöjd.

Min gymträning fokuserar mkt på bäcken och rygg just nu för att förbereda påfrestningar under graviditeten.

Härlig helg på er alla.

20130406-120555.jpg
Nu skall jag ha det gött i solen med mina kärlekar❤

20130406-130303.jpg
Snygga Filippa är en av #TeamGöteborgs deltagare
Namn: Filippa Westbratt
Ålder: 26
Bor: Stenungsund
Syselsättning: mammaledig
Tränar: barnvagns promenader dagligen. Har skaffat löpvagn och planerar att det blir fler av de slaget framöver.
Om vårruset: aldrig sprungit mer än till bussen (för jämnan) innan jag blev tillfrågad att delta. Satsar på att ligga hack i häl med de andra kämparna.

Leave a Reply

