Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Ingen kommer slå BABYS Team Göteborg!

9 Comments

Jag har fått äran att representera BABYs “Team Göteborg” i vårruset.
Det innebär många roliga saker, mer info inom kort!

Det kommer bli en grym tjejfest!
Med härlig gemenskap, picknick, och vin för vissa😉
Skriv nedanför i kommentarsfältet om du är intresserad av att sammåka från Tjörn, funderar på att hyra buss.

Men det fattas några representera för några städer. Tex den närliggande staden Vänersborg.

Varför ställer inte JUST DU upp?

Se det som en kul grej, våga något nytt och annorlunda!
Kliv utanför din bekvämlighets zon och ställ upp som Team Coach!

Jag gjorde ju det🙂
I hoppet är vi räddade — ett hopp som man ser uppfyllt är inte något hopp, vem hoppas på det han redan ser?

Så hoppas på att du klarar det……hoppas på att du vinner……..jag hopas på att du vågar ställa upp!

För mer info kolla HÄR

20130319-175355.jpg
Här ska vi svettas!!!!
I morgon blir det löpgrupp på Sportlife Myggenäs kl 18:00 ses vi där?
/Ellen

9 thoughts on “Ingen kommer slå BABYS Team Göteborg!

  1. Som coach för STHLM säger jag BRING IT ON!!!!!

  2. Jag skulle vilja åka med. Men kanske inte ska vara med i laget för jag kan inte springa så fort och kan nog inte springa hela heller och då vinner vi nog inte. Men kan tänka mig att åka med i bussen, om ni inte ska stanna kvar på kvällen?

    • Det finns ju två alternativ. Tidtagning eller inte tidtagning. Du kan alltid gå🙂 det blir ju en kul heldag för oss tjejer! Och picknick korg får vi ju.
      Klart du ska med Malin.

  3. Okej vad bra🙂 Då är jag på🙂

  4. Har du fullt lag? Hade varit kul att vara med annars!

Leave a Reply

