Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Ibland behövs bara tid…

Leave a comment

Gick upp när klockan ringde vid 5, hade tänkt ett litet löppass innan dusch och frukost men jag behövde bara tid! Duscha och komma i ordning utan stress. Den eviga tidsoptimisten insåg sin begränsning och sköt på löppasset till eftermiddagen för att få en lugn och skön start på dagen. Så värt det!!!

Nu blir det buss för att hämta bilen på verkstad eftersom jag igår trodde jag skulle hinna gå till verkstaden, efter att ha jobbat över två timmar och passat på att hämta upp mina glasögon på vägen. Kan meddela att min bil stod säkert inlåst och jag lyckades inte bryta mig in utan fick lydigt gå till busstationen för en evighetsfärd hemåt.

Det där med tidsoptimism måste jag jobba på… Men idag är en bra dag!🙂

20130319-065058.jpg

Leave a Reply

