Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Helgens bravader slutade illa!

2 Comments

Men hallå!!!!
Känner mig som en urvriden disktrasa idag……….tidigt i morses (runt kl 09:30) läste jag min inspirerande vän Saras blogg.

Hon skrev iaf om hur hon bara skulle ut å rasta barnet……men hon tog på sig träningskläder……bara för att känna “det där”.
Och så kände hon “det där” och fick tränat skit mkt i sandlådan!!!!!!

Inspirerad som jag var, gjorde jag samma sak när jag skulle rasta mitt kakmonster till barn.

Drog på mig den nya goodiebag sportbh, nya crossfit byxorna, och resterande 59 plaggen för att klara nån timme ute på våran ön.

Släpade mig och kakmonstret till lekplatsen……satt i sandlådan…….stapplade mig till gungorna……satt en stund på bänken….tog ett djupt andetag och gjorde ett värme stopp i affären…….tillbaka ut med en fullproppad påse (vad tänkte jag på) och mitt efterlängtade paket från posten (min nya radio/mp3 spelare).
Flrsöker ta mig hem i blåsten med paket under ena armen……påse i andre handen…….höft puttandes vagnen med sovande kakmonster i.

Klarar mig hem!

20130318-204616.jpg

Kakmonster vaknar……jag somnar i soffan.

Algot -mamma till kaka!
Jag – ok (död dom en sill)

Efter en liten stund
Algot – till kaka!
Jag – kan du hämta själv!

Det prasslas i köket……..efter en liten stund igen:
Algot – 4 kaka!!! (Låter stolt)
Jag – VA!!!!!HAR DU ÄTIT 4 KAKOR!!!!!!

(Känner mig misslyckad som mamma, rör mig dock inte ur soffan)

Jag – ta ett äpple!
Efter en stunds prasslande…….
Algot – 7 kaka mamma jaaa!!!!!!
(Skit)
st

20130318-205214.jpg

2 thoughts on “Helgens bravader slutade illa!

  1. Det var ju bra att jag inspirerade dig lite iallafall…😉 Underbar unge du har, det gäller att passa på när mamman är trött och inte har koll🙂 KRAM!! Och glöm inte: imorgon är det en ny dag!!

Leave a Reply

