Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Nästa veckas x-fit “bästa gest” pris!

2 Comments

20130313-221853.jpg
Jag myser till det ikväll!
Har precis kört ett intensiv pass X-Fit på Sportlife……deltagarna skulle avsluta med en seger gest……..alla var så grymma och påhittiga att jag glömde ta kort 😦 men gör det nästa vecka. Rosanna, Jeanette och André tog hem priset iform av varsin Gainomax……André ställde sig på tjejernas ryggar och gjorde en slags fame pose 🙂 priceless!
Men alla är vinnare i mina ögon 🙂

20130313-222209.jpg
Jag anmälde mig till en provsmakar panel (jag gillar saker som är goda 😉 ett plus är att de är gratis)
Så i veckan fick jag hem två protein bars från svensk Hälsokost.
Rasberry-yoghurt och chocolate från Core Protein Bar
Vinnaren hemma hos oss är: Rasberry-Yoghurt!!!!!

Kan varmt rekommendera den efter ett tufft X-Fit pass 🙂

Bra att jag fick 2 av varje, för detta blir nästa veckas pris till laget med snyggast seger gest!
MUMS

Har ju dillat in totalt på Cocos. Har det i allt.

20130313-223037.jpg
Jag steker maten med det smaklösa cocossmöret köpt på Ica…..sen bakar jag med Superfruits Coconut Oil finns att köpa på Svensk Hälsokost.
Och idag gjorde jag en läcker gryta med extra creamy Coconutcream!!!!!!

Ja ni förstår att jag verkligen snöat in på Koko 🙂

Imorgon bär det av till huvudstaden för inspiration och träning. Lite hotellyx me 🙂

Ny kul övning 🙂 :wallball burpees 🙂

Du skall inte ta hämnd och inte hysa vrede mot någon i ditt folk, utan du skall älska din nästa som dig själv.

/Ellen

2 thoughts on “Nästa veckas x-fit “bästa gest” pris!

  1. Var tvungen att kolla wallball burpees på youtube, och ja. Sån ska jag göra på gymmet nästa gång 🙂

Leave a comment