Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Löpargrupp is da shit!!

Leave a comment

Igår var jag och Annica med på sportlifes löpargrupp

Det var så givande!
Man kommer ju bara långt själv i sin löparutveckling,…….med denna gruppträningen kommer jag bli både snabbare, smartare, och en effektivare löpare🙂

Det va också roligt!

Efteråt kändes det bra att vi sprungit ca 7.5 km, och jag är säker på att det var gruppen som fick mig att pressa mig mer och längre än jag trodde var möjligt!

Jag passade på att Assa lite efter passet med🙂 det blev två piruetter och några high five, och idag när jag tänker på gårdagens träning så känns det göttigt i hela mig och jag har ett stort leende på läpparna🙂

Så nu vet ni vart jag kommer vara varje måndag kl 18:15……..jag kommer ha lite “vardags lyx” som Annica kallar det🙂
Låt oss ge akt på varandra och sporra varandra till kärlek och goda gärningar.

20130312-113320.jpg

Leave a Reply

