Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Min rumpa hänger!!

4 Comments

Så, nu har det gått en vecka sedan jag fyllde tant🙂 = 30!!!!!!
Utvärdering so far: det har gått utför!!!!!!!!
Inte nog med att jag akut fick dra ut en tand igår (sökte sympati med ljus å lyckta….hittade det både på färjan hem och i affären🙂 mkt nöjd!), så har rumpan helt plötsligt börjat hänga, rynkorna har krupit fram och jag har inte sprungit en enda gång😦

Så, måndag är bokad!!!!!!!
Det blir löpträning på Sportlife kl 18:00 med härliga brudar……..

The game is on!

20130308-195920.jpg

4 thoughts on “Min rumpa hänger!!

  1. Inte en rynka så långt ögat kan nå. Så det så.🙂

  2. Åh har du fyllt år, det har du inte sagt🙂 Grattis i efterskott måste jag säga då🙂 Kram på dig

Leave a Reply

