Camp Dyrön

Salt, svett och träning

UTMANING antagen!

Leave a comment

Ellen, nu kör vi!

Det är ju verkligen på tiden att jag vaknar till! Har varit en tung vinter då det känns som jag nästan begravts i jobb. Men när det hela spetsades till med en förkylning som inte vill gå över och som grädde på moset kom en magsjuka flygande, då fick jag nog!

Och nej, det har inte blivit mindre jobb, men om jag fyller den här kroppen med bra energi i form av mat och sedan aktiverar den så händer det magiska att energin jag stoppar i mångdubblas! Jag vet ju det! Och nu är det så det blir!

Eftersom det varken går kompromissa med jobb eller familj denna vecka har det blivit morgonpass för mig, klockan ringer 5:00, låter helt okristligt och kan knappt tro att det är jag, Annica Morgontrött Gilbertson, som skriver det, men det är faktiskt helt ok… känns tom bra :)!

Nu ska erkännas att denna vecka är det powerwalks som gällt eftersom jag fortfarande känner av halsen. Men till helgen blir det minst ett löppass iaf, svårt att kontrollera bena längre, kommer liksom några indianhopp och löpsteg av sig själva emellanåt🙂.

Så, nu kör vi fram till vårruset 13 maj, ok? Så belönar vi oss med en riktigt rolig kväll i Gbg!

Vilka är med?!

Ha en go fredag!
/ Annica

20130301-065328.jpg

20130301-065201.jpg

Leave a Reply

