Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Är ni me på UTMANING?

4 Comments

20130221-141551.jpg
Jag har bestämt mig för att försöka springa 20 min/dag inför vårruset…..som bara är 5 km…..
Är det någon som vågar hänga med?

Jag tänker att 20 min inte är så lång tid!
Får man bara in det som rutin, så blir det typ som att borsta tänderna🙂

Kruxet är bara att våga avsätta dessa 20 min!
Det är ju så mååååånga andra saker som skall göras…..jag vill försöka att investera lite måste tid i mig själv……..vågar jag?

20130221-141918.jpg
Idag vågade jag🙂
Jag kom inte så långt……”bara” ett varv i vitaslingan här på Dyrön…..tror den är ca 2 km……inte långt…….men vet ni vad
jag NJÖT som tusan

20130221-142136.jpg

20130221-142052.jpg

4 thoughts on “Är ni me på UTMANING?

  1. Vad härligt det ser ut. Vi går verkligen åt rätt håll nu. Ska rycka tag i min löpning snart med.

  2. ska nog testa att springa lite nu när mannen kommer hem, se hur det känns. Lite rädd för att börja för sist jag började springa fick jag problem emd fötterna, men då vägde jag 20 kg mer.

Leave a Reply

