Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Deltagarnas styrka ger instruktören kraft

2 Comments

20130220-221651.jpg
Underbara deltagare på x-fiten idag!

Så starka och duktiga de har blivit!!!!!

Dagens WOD:

Vila: overhead squat
Tiden: 5 wall walk eller 3 hand-stands push-up
Saken:
Utfall
TRX armhövningar
TRX plankan
KB

100 50 25

Snälla Anna och Karina hjälpte till med TRX övningarna!!!!’

Själv tog jag ut mig på löpbandet🙂 bara 2.5 km på 20 min,men jag har spenderat en hel del tid på gymmet, och därför blivit tyngre🙂

Så nu är det tillbaka till löpningen!
Åååååå vad jag har saknat känslan av att springa! Imorgon blir det en sväng i vitaslingan på Dyrön.

Olja och rökelse gör hjärtat glatt, vänskapens sötma ger själen kraft. (Ordspråksboken 27:9 B2000)

Min själ har fått mkt kraft idag från otroliga människor😉

2 thoughts on “Deltagarnas styrka ger instruktören kraft

  1. Tack själv!
    X-fit passen är ju helt grymma!
    Jag liksom längtar till nästa pass.
    Du får en att våga testa så mycket man inte tror man klarar eller orkar & efteråt går man där ifrån & känner sig så stolt & lycklig.
    Tack!!!

Leave a Reply

