Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Superbabe……jag?

2 Comments

Jag blev vald till veckans SuperBabe
På nätverket BABY, det är ett forum för tränings intresserade/ tänkande tjejer.

Känner mig rörd och hedrad att grundaren Malin Nylen valde vanliga mig🙂

Det är gratis att gå med i nätverket, och man får MASSOR av INSPIRATION.

Många av mina pass tas från olika tjejer och deras bloggar från BABY nätverket!

Kvällens pass är inspirerat från en tjej som heter Danijela, som är med i BABY………nu avslöjade jag för mkt🙂

2 thoughts on “Superbabe……jag?

  1. Grattis Ellen. Du är en stor inspirationskälla!!

Leave a Reply

