Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Tacksamhet är bra medicin!

1 Comment

Idag känner jag mig så tacksam!

Känner mig så tacksam över min underbara lilla son! Sicken välsignelse det är att få vara med om alls hans framsteg, idag har han lärt sig 3 nya ord…..i min värld är han den bästa, smartaste, mest empatiska, glada, sötaste, och jobbigaste lilla kille som finns. Vad härligt att alla föräldrar känner så om sina barn (för det mesta)🙂

Jag känner mig så tacksam för att, när man som mest behöver stöd å pepp (igår), så hör faktiskt människor av sig❤ och lyfter upp ens spirit!
Tack alla tjejer som hört av sig: Marre, Elisabth, Lisbeth, mona, theresa, weronica, susanne, marita, Anna-Lena, Emelie, Sara. Och speciellt tack till Annica som alltid måste lyssnar på mitt gnäll🙂 jag är SÅ tacksam för dig!

Jag känner mig så tacksam för min man som alltid har fötterna på jorden när jag hänger uppåned bland molnen!

Jag känner mig tacksam för att tre nära vänner väntar barn! Jag glädjs med dem, för det är ingen självklarhet att man kan få barn!!!!!!
Det känns så kul att dessa tuffa tjejer skall bli mammor!

Jag känner mig tacksam över mina föräldrar, som är så snälla och omtänksamma att de lät mig å Algot sova i deras mjuka dubbelsäng (vi “råkade” somna där) medans de fick sova hela natten på golvet på madrasser!

Jag känner mig tacksam över att komma hem till min bror å hans flickvän med tänd brasa å torsk med äggsås till middag! Mmmmmm….

Jag känner mig så tacksam för att imorgon skall jag gå PINA några stackars x-fit deltagare på Sportlife!
Jag verkligen längtar………

Vad är du tacksam för???

20130115-134026.jpg
Efterrätt just nu!!!!!!!

One thought on “Tacksamhet är bra medicin!

  1. Jag är tacksam över att min kropp klarar av en graviditet till och till sommaren gör mig till trebarnsmamma – då kommer vår familj kännas hel och komplett!
    Jag är väldigt tacksam för min stora härliga familj jag har här i Norge, sådan samhörighet och gemenskap och närhet, helt fantastiskt!
    Sen är jag otroligt tacksam för dig, sjukt peppiga och grymma kvinna! Du är en sån bra förebild och jag måste bara säga igen att jag är så glad över att ha lärt känna dig!!!

Leave a Reply

