Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Vuxen mobbing

2 Comments

Är upprörd idag!
Hur kommer det sig att det finns vuxen mobbing?

Tänk att vuxna människor kan “gang-up” på en annan människa och sedan nedvärdera och trycka ner henne/honom. Det behöver inte alltid vara vad som sägs utan hur det sägs. Tonläge, ansiktsuttryck, tystnad, och att bara avbryta någon i en mening, kan vara psykande!

Hur kommer det sig att vi motarbetar varandra, fast vi strävar efter samma mål?

Det övergår mitt förstånd!!!!!

Men, jag tror att det som ligger bakom är rädsla och avundsjuka….oftast är det så……

Har tänkt mkt på att negativa kommentarer slår mer rot än positiva.
Tex: innan jul så fick vi säker berömm av 5 personer som var så tacksamma och bara ÄLSKADE vår träning vi dragit igång här på Dyrön.

Så var det en person som kom med negativ kritik………gissa vilken som tog mest plats i mina tankar: jo, den negativa…….luften gick ur, och jag tappade gnistan, kände att det inte är kul med den träningen längre……

Men så de senaste dagarna har jag tänkt på det……. Och inser att kritiken vi fick av den personen är baserad på tunnagrunder……super tunna…..som is🙂

Så varför låter jag en negativ person uppta så mycket av min tankeverksamhet när 5 andra underbara Kvinnor är så positiva?
Varför låter jag mobbare uppta min tankeverksamhet när det finns underbart modiga människor som vågar säga sin åsikt och stå för den!!!!!!

Från och med nu kommer mina tankar kretsa kring 5 starka, positiva kvinnor och en UBER modig person som skall vara mitt föredöme!!!!
🙂🙂🙂🙂
Stå upp för någon idag……kanske dig själv!!!!

2 thoughts on “Vuxen mobbing

  1. Hej Ellen! Bara så att du vet: Du är fantastisk som tränare och på att göra det trivsamt för människor runt omkring dig och boot campen i somras gjorde hela sommaren roligare🙂 Kram Sara

  2. Idag berättade jag senast för en kompis att du är min förebild🙂 hur bra du lyckats och hur roligt det är med träningen och att jag tack vare dig blivit sjukt motiverad🙂 nu kan jag inte somna på kvällarna för att jag inte kan sluta tänka på att träna🙂 Jag driver väl folk till vansinne med mitt tjat😉 Det finns inget dåligt med det du gjort, bara gett oss gnistan🙂 Gnälla måste man dock få göra titt som tätt, thats what friends are for🙂

Leave a Reply

