Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Energi som sprutar ur mina öron!!!!

1 Comment

Hur grymt är det inte när man pressar sig till Max å känner att man är stark, snabb å mäktig!!!

Idag körde jag mitt första x-fit pass på Sportlife Myggenäs å sicka GRYMMA deltagare det var!!!!

De kämpade till MAX! De körde så hårt och jag blev impad…..trodde WOD skulle ta ca 20-30 min men det bästa paret slutade starkt på 15 min…….
Såhär såg det ut:

Arbetade 2 i lag…en vilar en kämpar.
Tapin båda gör 30 burpees
100 thrusters med vikt
100 kniven
100 armhävningar
60 boxhopp
Tapout båda gör 10 burpees

Mina ben skakar….mina armar orkar inte hålla telefonen längre så jag säger natt natt / Ellen the terminator😉

One thought on “Energi som sprutar ur mina öron!!!!

  1. Låter helt underbart Ellen. Underbart jobbigt alltså🙂 Ska verkligen försöka vara i Sverige mitt i veckan vid tillfälle så jag kan vara med! Kram!

Leave a Reply

