Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Händelserik dag!

1 Comment

Dagen började med ett email från Tampong företaget ELLLEN (vilket sammanträffande) som kom med glädjande besked: de bidrar med tamponger till goodiebagen till välgörenhets eventet!!!!!
This is big🙂

Sen besökte jag och Algot Alfons huset i Gbg tillsammans med snygga Malin Nylén.

Grundaren av B.A.B.Y nätverket för alla tjejer/ kvinnor. Gå gärna med🙂

…..hon är en entreprenör med TUSEN järn i elden…..nej jag tror hon är elden😉 väldigt fascinerande och inspirerande!

20121206-213934.jpg

Efter detta missade jag och Algot färjan pga trafikstockning på tjörnbron. Så han fick följa med på sista dagen på våran tjejbootcamp för detta året😦 kändes sorgligt!!!!

Särskilt sorgligt att jag inte får se Sara Mo på väääääldigt länge……..våra grannar i Norge för njuta av hennes positiva energi och träningsGLÖD!
Den är smittsam vill jag säga❤

20121206-214715.jpg
Här är en del av gänget….längtar efter er andra å hoppas ni mår bra…..?

Vill också bara officiellt tacka Malin SG för att hon verkligen rörde vid mitt hjärta idag!…..ännu en tjej med GLÖD om sig som är SKIT SNYGG, glömde säga set till henne🙂

Tänker på var och en av er…..ni är sådana inspiratörer❤

bjuder härmed in er till sportlife myggenäs 12 december kl 19-20 så att jag kan få prova lite rolig träning på er….helt gratis🙂

Glöm inte bastuhäng 15 dec

Köss mina möss❤

One thought on “Händelserik dag!

  1. Åh men du är så himla bra och grym och snygg och UNDERBAR Ellen, jag är så otroligt glad att jag fått lära känna dig!!!!

Leave a Reply

