Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Tack härliga träningstjejer!

3 Comments

Så underbart härlig energi jag fick av er idag! Var trött och sliten efter en intensiv och lång dag på jobbet. Ni vet hur man lätt reagerar på sånt, man bara längtar hem till soffan. Men så skulle jag ju träffa er och träna och allt blev så mycket roligare och piggare! Bra med piskan och moroten man får av träningskompisar!

För er som missade veckans läxa:
– 2 * 1 min planka varje dag.
– Alla trappor du går i ska du gå en extra gång i. Dvs om du tex gått upp för en trappa går du ner igen och sedan upp en gång till. Självklart ska du också alltid välja trappan om det finns som alternativ till hiss eller rulltrappa. Perfekt vardagsmotion!

Skriv gärna här i bloggen hur det går för er i veckan så peppar vi varandra!

Ser redan fram mot nästa torsdag!

3 thoughts on “Tack härliga träningstjejer!

  1. Rolig hemläxa🙂 skall försöka klämma in den vid frukosten på jobbet idag😉
    Härligt när man kan peppa och hjälpa varandra till att bli starkare, snabbare, och snyggare (än vi bootcamps-tjejer redan är)

  2. Åh tack själv Annica, grym som vanligt. Idag är jag lite stel men vad annat kan man förvänta sig efter 18 minuters stationer, 13,5 minuters planka och 180 armhävningar. Grymma är vi, och även jag blir såååå glad av denna träningen! Nu ska jag planka lite innan dagen sätter igång🙂

  3. Plankan är gjord och övningen jag missade förra veckan🙂 Idag har jag träningsvärk, gjorde ont att skala potatis hihihi🙂 Jag blir också glad av denna träning, skitroligt ju🙂

Leave a Reply

