Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Vecko läxa!

6 Comments

Så, idag var det dax för inomhus bootcamp……:)🙂🙂
Får utvärdera i morgon när jag skall träffa några av deltagarna: kan de gå, stå, fortfarande skratta?

Vi körde tufft idag, emellan varje station gjorde vi 1 min plankan och 10 armhävningar……alltså 100 armhävningar och 10 min planka. Starka tjejer som klarade hela vägen igenom!

Nu har jag gett dem vecko läxa som består i att varje dag göra 30 st kissande hunden på varje ben, 30 st innanlårpress på varje ben, och så 30 st rumpa/baksida lår lyft på varje ben.

Telefonnummer byttes mellan träningspartnerna, med avsikt att hålla sms kontakt hela veckan för att peppa varandra till att verkligen utföra läxan.
Nästa torsdag innebär ny läxa🙂.

Lördag kl 10:00 är det bodypump i Gunnars hallen för den som vill vara med, GRATIS dessutom.
Stark kram Ellen

20121011-210926.jpg

6 thoughts on “Vecko läxa!

  1. Tack för jättebra träningspass! Orkade knappt lyfta armarna för att tvätta håret…. bävar inför morgondagen🙂
    / Eva

    • Din stackare🙂 det var inte meningen att du skulle ha så ont!
      Men det var jätte kul att du ville vara med, hoppas vi träffas igen nästa torsdag.

      • Ha, ha🙂 Har man inte ont har man antingen gjort fel eller ansträngt sig för lite😀
        Får jag bara barnvakt så kommer jag på torsdagarna och gärna på någon löprunda oxå emellanåt. / Eva

  2. ååååå jag hade velat vara med!!!!!! du är så grym ellen! hela konceptet – löv it! KRAM

    • Vi saknade dig Sara!!!!! Du hör ju till Vårat bootcamp gäng🙂
      glöm nu inte att göra läxan tills nästa torsdag🙂 (varje dag) jag sms å peppar dig🙂
      Mår du bättre? Kram

      • bra det ellen, jag känner mig som en av ert gäng❤ jag känner mig mycket bättre nu och tänkte jag skulle försöka ge mig på att träna ikväll, lite lugnt eftersom jag haft EN VECKA utan träning nu pga förkylning/hosta/halsont. ha en underbar helg, kraaaaaaam!

Leave a Reply

