Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Imorgon smäller det!

1 Comment

I morgon kl 18:00 smäller det: det första officiella inomhus bootcampet borta på Rönnäng.
Jag är lite nervös! Själv så älskar jag ju denna form av träning: tuff och intensiv, rakt på sak. Men kanske inte alla gillar bootcampträning. De tjejer jag har stött på under veckan har alla känt att de inte är tillräckligt tränade för att börja träna med oss. Men det är ju därför de skall träna med oss, för att få pepp och inspiration till att förbättra sin kondition och styrka.
I tisdags höll jag i ett stationspass för Dyrö-kvinnorna. Den yngsta tjejen är 17 år och den mognaste kvinnan är 72 år. 72-åringen va den sista att gå hem, hon gjorde tom boxhopp, fast jag sa till henne att spring/jogga lite ist. Det är inspirerande på hög nivå.
så min slutsats är: kan hon kan DU!:*
/kram Ellen

20121003-193659.jpg
Annica värmer upp🙂

One thought on “Imorgon smäller det!

  1. Wow va inspirerande!!! Önskar innerligt att jag blir en sån cool 72-åring! Ses imorgon, längtar!

Leave a Reply

