Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Inspiration!

1 Comment

Vilka kvinnor det finns! Helgen har spenderats med utbildade,snygga, ihärdiga, idérika kvinnor, mellan åldrarna 24-49 år. Även fast vi är så olika i ålder och sätt, så har vi något gemensamt: träning. Jag har haft det toppen med mina bootcamp vänner som jag kanske inte lärt känna så väl om det inte var för just sommarens bootcamp.
Kram på er /Ellen

20121001-141816.jpg
Jag känner mig/ser GALEN och svettig ut efter stationspasset som avslutade helgen.

20121001-141957.jpg
Vi äter lunch efter löpning runt Marstrand

20121001-142153.jpg
Svettiga power brudar

One thought on “Inspiration!

  1. Galet vältränad ser du ut iallafall🙂

Leave a Reply

