Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Bara det som är gott…

Leave a comment

Höstens Löpprogram inlett denna morgon. Perfekt uppladdning för en konferensdag som fyllt på med friska sköna tankar och konkreta råd i jobbhjärnan. Avrundat med varma, livsbejakande infall från Malin Berghagen.Måste bara dela med mig lite:

Tänk på att på 1 år byts allt som är du ut! Cellerna jobbar varje sekund för att hålla kroppen frisk och hel.

Jag vill hjälpa min kropp med det. Alltså är ambitionen:
Bara det som är gott ska fylla mitt huvud, hjärta och min mage. Och så lite fysisk träning på det.

Japp, hög ambitionsnivå, men om man hamnar i diket någon gång är det inte så farligt… där växer det ju svamp🙂.

Fick dessutom med mig Malins fantastiskt vackra bok hem, riktig ögonfröjd även om man inte är yoganörd.

20120925-215932.jpg

Leave a Reply

