Camp Dyrön

Salt, svett och träning

Söndagkväll = uppladdning för en ny vecka

Leave a comment

Jobb: Förutom allt vanligt… konferens i huvudstaden 1 dag och projektledarutbildning 2 dagar.

Träning: Har bestämt mig för att dra igång ett höstprogram för att hålla god löpform inför den riktiga satsningen till våren. 2013 blir min premiär på Göteborgs Varvet! Fokus löpning alltså!

Idag har mina ömma muskler från gårdagens Kettlebell med Betty vilat sig och imorgon får de också tåla sig med kontors- och tågresartempo eftersom måndag är vilodag i mitt höstprogram. Men på tisdag är det äntligen dags, sedan kör vi fram till jul!

Intensiv vecka = Roligt!

Snart läggdags, ska bara… packa ”konferensuniformen”, hänga tvätten, vattna blommorna och förbereda för hemmavarande familjemedlemmarna att mor i huset är borta ett par dar och får hänga med farmor. Sedan är jag “fit för fight”.

Ready_for_a_new week

/Annica

 

Leave a Reply

